تبلیغات

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

۰

سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟

در این مقاله می خواهیم به این سوال بپردازیم که سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟ آیا آژانس مسافرتی شما غیر از کانال هایی که در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اید، دارای سایت هم هست؟ درباره اهمیت داشتن سایت چه می دانید؟ امروزه برای اینکه هر کسب و کاری بتواند در حوزه کاری خود باقی بماند، حتما به یک سایت نیاز دارد. آژانس های مسافرتی از جمله کسب و کارهایی به حساب می آیند که وجود سایت برای آنها ضروری بوده و می تواند مانند یک معجزه برای جذب مخاطبان عمل کند. به عنوان مثال می توانید با استفاده از تصاویر و محتوایی مناسب مناطق تاریخی و گردشگری را به خوبی توضیح دهید و سبب جذب گردشگران و توریست ها شوید. در ادامه به اهمیت داشتن سایت و همچنین قابلیت های سایت در افزایش جذب مخاطب به آژانس های مسافرتی توضیح خواهیم داد.

اهمیت داشتن سایت برای آژانس های مسافرتی چیست؟

در عصر امروز که اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند و برای کسب اطلاعات درباره کوچکترین مسائل به جستجو در گوگل می پردازند، حیف است که آژانس های مسافرتی از این قابلیت استفاده نکنند. تا به حال درباره از دست دادن مخاطبینی که تنها با سرچ در گوگل اقدام به خرید بلیط های مسافرتی می کنند، فکر کرده اید؟

طراحی سایت گردشگری

آژانس های مسافرتی دارد؟

از جمله قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، عبارتند از:

  • دسترسی دائمی کاربران به سایت

همانطور که می دانید وجود اینترنت همچون نعمت بزرگی برای کسب و کار های بزرگ و کوچک به حساب می آید. یکی از مهمترین قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های هواپیمایی ایجاده کرده، در دسترس بودن سایت در هر ساعت از شبانه روز برای کاربران است. با این کار کاربر شما در هر زمانی که بخواهد می تواند از خدمات شما مطلع شود و حتی اقدام به رزرو و خرید نماید.

  • جذب انواع مخاطب

از دیگر قابلیت هایی که وجود اینترنت و سایت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، جذب انواع مخاطب است. یعنی شما می توانید مخاطبینی با موقعیت های مکانی متفاوت و با درخواست های متفاوت را به سایت خود جلب کنید و بدین صورت خدمات بیشتر و متنوع تری را ارائه دهید.

خدمات شرکت سیتی نت:

نیازمندی های طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی با برند پرواز شناخته شده است. یکی از الزامات سایت آژانس مسافرتی، چند زبانه بودن سایت است؛ به دلیل این که اقشار مختف از نقاط مختلف جهان ممکن است از این سایت ها دیدن کنند. مدیران آژانس هواپیمایی می توانند، با طراحی بهترین نوع سایت در سیستم، مشتری جذب کنند و هم به کار خود رونق ببخشند. همچنین در طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی از مهم ترین اصولی که باید به آن توجه کنید، این است که مشتری ها دسترسی راحت و سریع به اطلاعاتی که می خواهند را داشته باشند.

وب سرویس پرواز

عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت آژانس مسافرتی

برای طراحی سایت که بتوانید بهترین طرح را در سیستم داشته باشید، اجرای یک سری اقدامات می تواند به شما برای طراحی بهترین نوع سایت کمک کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم سه نکته زیر را برای طراحی سایت به کار بگیرید.

  • نحوه طراحی

دارا بودن یک سایت استاندارد کمک می کند، آژانس مسافرتی و گردشگری، بتوانند خدماتی چون رزرو بلیط، رزروهتل، رزرو تور و... را در اختیار مشتریان قرار بدهند. مهم ترین و اصلی ترین هدف طراحی سایت، این است که خدمات شرکت از طریق اینترت به چشم مشتری بیاید. این راه بهترین راه برای معرفی اماکن گردشگری و مسافرتی است. یک نکته مهم هرگز فراموش نشود و آن این است که برای معرفی اماکن گردشگری در سایت، حتما از عکس استفاده کنید.

  • پرداخت آنلاین

داشتن اینترنت یکی از عوامل جذب مشتری به حساب می آید، به دلیل این که روزانه بالای هزاران نفر از این ظرفیت استفاده می کنند. با گذاشتن درگاه اینترنتی آنلاین در سایت، برای رزرو تور و رزرو بلیط و حتی هتل، می توانید یک منبع درآمد جداگانه داشته باشید.

  • دسته بندی موضوعات

در حد امکان سایت خود را به چند دسته یا بخش تقسیم کنید. می توانید درهر بخش مطالب مختلف بگذارید که مشتری به راحتی به همه آن ها دسترسی داشته باشد . به طور مثال در بخش اول تورها و پکیج های مسافرتی خود را قرار دهید و آن ها را به مشتری ها معرفی کنید. همچنین می توانید در بخش دوم جایی برای رزور بلیط، هتل و غیره قرار دهید.

نرم افزار رزرواسیون

منوها در طراحی سایت آژانس هواپیمایی

وقتی کاربران وارد سایت شما می شود، برای آشنایی با سایت باید منو وجود داشته باشد که به تمامی اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. به طور مثال بدانند آخرین تور شما کی بوده یا اگر قرار است به یک مکانی سفر کند، آب هوا آن جا چگونه است. در ادامه مطلب شما را با چند منو در سایت آشنا می کنیم:

  • منو آخرین تورها

کاربرها یا همان مشتری ها برای استفاده از خدمات شما به خصوص خدمات تور شما، وارد سایت می شوند. به همین دلیل این بخش از منو را جز اصلی ترین منو ها قرار دهید. نکته مثبت این کارمی تواند این باشد که کاربرها در اولین نگاه برنامه های تور های شما را می بینند. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم برای هر تور به صورت جداگانه منو طراحی کنید و بعد از تمام شدن برگذاری تور، تاریخ شروع و پایان آن را حذف نمایید. از سوی دیگر تورهای هر فصل را جداگانه دسته بندی و معرفی کنید مانند تورهای تابستانه، تورهای بهاره، و... و یا هردسته بندی که با آژانس شما هماهنگ باشد.

  • منو معرفی خدمات

شما باید در این بخش تمام خدمات شرکت خود را معرفی کنید. اگر خدمات مخصوصی را از نمایندگی یک آژانس دیگر در ایران انجام می دهید، بهترین و مهم ترین جایگاه معرفی، می تواند داخل همین منو باشد. همچنین در صورتی که خدماتی مانند برگزاری تورهای گروهی، رزور هتل در داخل و خارج کشور، رزور کشتی تفریحی و خدماتی مشابه این ها را دارید، در این بخش قرار دهید.

  • منو معرفی تورهای داخلی و خارجی

بی تردید شما یک سری از تورها را به خاطر مشتریان زیادی که دارید، همیشه در برنامه هایتان قرار می دهید و آن ها را اجرا می کنید. در صورتی که اجرای این برنامه ها ثابت است، در تور های داخلی و خارجی حتما در این بخش بگذارید.

سایر خدمات شرکت سیتی نت:

هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر